Про нас
Способи доставки:
-
Доставка «Укрпошта Експрес» - орієнтовна вартість доставки УКРПОШТА: https://ukrposhta.ua/zamoviti/ukrposhta
-
Доставка "Нова Пошта" - орієнтовна вартість доставки НОВА ПОШТА: https://novaposhta.ua/ru/basic_tariffs
-
Відправка відбувається на наступний день після оплати, якщо є змога - в той самий день! (крім суботи та неділі)
Способи оплати:
- (Без дзвінка менеджера) оплата за реквізитами IBAN. Якщо Ви обираєте цей спосіб оплати, Вайбер повідомлення з реквізитами прийде Вам на протязі 3 хвилин після оформлення замовлення.
- (вiд 300 грн!!!) Наложений платiж НОВА ПОШТА!! (Укрпошта недоступна) Замовлення менше 300 грн. відправляються тільки по 100% оплаті. У деяких випадках Ми можемо вимагати оплату в розмірі 5-20% від суми замовлення.
- Оплата картой Visa, Mastercard - Wayforpay - при цьомі способу Ви будете переадресовані на сторінку Online - оплати, де Ви зможете сплатити Ваше замовлення.
- Безготівковий розрахунок (для підприємств від 1000 грн.) Вкажіть у замовленні організацію на яку висталяти рахунок у текстовому форматі (не скрін), код ЄДРПОУ, та як буде оплачуватися доставка по налу чи безналу.
Шановні покупці, будь ласка, перевіряйте комплектність замовлення у відділенні перевізника, ми не зможемо допомогти при виявленні нестачі Вами вдома і через час.
Повернення неякісного товару.
Згідно із законом України, є 2 причини, за якими Ви можете повернути товар. Перша - це товар неналежної якості. Якщо Ви придбали товар з явним заводським браком - Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, в якому:
• усунення дефекту неможливо;
• на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
• дефект змінює товар так, що він вже не відповідає своєму опису в договорі про покупку.
Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації:
• повернення грошей на ту ж суму, за яку Ви купили цей товар на карту будь-якого банку України
• повернення грошових коштів на мобільний рахунок будь-якого оператора України
В даному випадку оплату за доставку виробляє продавець неякісного товару
ПОВЕРНЕННЯ ЯКІСНОГО ТОВАРУ.
Друга причина - товар якісний, але він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром і т.д. Протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути що не сподобався вам товар. Для цього є кілька умов, які повинні бути дотримані з Вашого боку:
• наявність номера замовлення з інтернет-магазину доводить, що даний товар Ви придбали саме у нас;
• збереження повної комплектації товару;
• збереження цілісної заводської упаковки, пломби, печаток;
• товар збережений в тому ж вигляді, що був куплений;
• товар не використовувався.
Пам'ятайте, що в разі повернення якісного товару, закон України захищає не тільки Вас, але і наступних покупців. Товар, який Ви повернули тільки тому, що він не сподобався особисто Вам, буде проданий тій людині, якій цей товар припаде до душі. Він буде використаний за призначенням і тому важливо, щоб він залишився таким же, яким потрапив в Ваші руки.
В даному випадку оплату за доставку виробляє покупець товару
Обмін в нашому магазині не передбачений.